Ücretsiz Kargo : 5.000,00₺ ve üzeri alışverişlerinizde.
Minimum Sipariş Limiti : 1.000,00₺

İptal & İade Politikası

1. İptal Politikası

1.1. Sipariş İptali

Müşterilerimiz, sipariş verdikleri ürünlerin gönderim işlemi başlamadan önce iptal talebinde bulunabilirler. İptal talebinizi Müşteri Hizmetlerine, [] veya [] üzerinden iletebilirsiniz.

1.2. İptal Durumunda İade

Siparişinizin iptal edilmesi durumunda, ödediğiniz tutar en geç 10 iş günü içinde aynı ödeme yöntemiyle tarafınıza iade edilecektir. Banka işlemlerinden kaynaklanabilecek gecikmelerden sorumlu değildir.

1.3. Kargoya Verilen Siparişler

Siparişiniz kargoya verildiyse, iptal talebi yerine iade süreci başlatılır (bkz. İade Politikası).

2. İade Politikası

2.1. Cayma Hakkı

Müşterilerimiz, teslim aldıkları ürünü 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin iade etme hakkına sahiptir. Cayma hakkı kapsamında iade edilecek ürünün:

  • Kullanılmamış,
  • Orijinal ambalajı bozulmamış,
  • Yeniden satılabilir durumda olması gerekmektedir.

2.2. İade Talebi

İade talebinde bulunmak için [] veya [] üzerinden bizimle iletişime geçerek süreci başlatabilirsiniz. Sipariş numaranızı ve iade etmek istediğiniz ürünün detaylarını paylaşmanız süreci hızlandırır.

2.3. Kargo Masrafları

  • İade edilen ürünlerin kargo masrafları müşteri tarafından karşılanır.
  • Ancak, ürün ayıplı veya hasarlı ise kargo masrafları tarafından ödenir.

2.4. İade İşlemleri

İade edilen ürün firmamıza ulaştıktan ve gerekli kontroller yapıldıktan sonra, ödediğiniz tutar en geç 14 iş günü içinde aynı ödeme yöntemiyle tarafınıza iade edilecektir. Bankadan kaynaklı gecikmelerden sorumlu değildir.

3. İade Edilemeyecek Ürünler

Yedek parça ve otomotiv alanında sunulan ürünlerimizde, aşağıdaki durumlarda iade kabul edilemez:

  • Araçta montajı yapılmış veya kullanılmış ürünler,
  • Orijinal ambalajı bozulmuş, hasar görmüş veya eksik parçaları olan ürünler,
  • Elektronik ve yazılım tabanlı ürünler (kodlama yapılmış veya özel olarak aracınıza uyarlanılmışsa).

4. Hasarlı ve Ayıplı Ürünler

4.1. Teslimat Sırasında

Eğer ürünün hasarlı veya ayıplı olduğunu fark ederseniz, ürünü teslim almayıp kargo görevlisine iade ediniz ve durumu Müşteri Hizmetlerine bildiriniz.

4.2. Teslim Sonrası

Teslim aldıktan sonra hasar veya ayıp fark ederseniz, teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde müşteri hizmetlerimize başvurarak iade sürecini başlatabilirsiniz. Bu durumda kargo masrafları tarafından karşılanacaktır.

5. İade Adresi

İade etmek istediğiniz ürünleri aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz: []

6. İletişim

Herhangi bir iptal, iade veya değişim talebiniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:

  • Telefon: []
  • E-posta: []